Belofte maakt schuld

En dat heb ik nu, schuld. Want ik beloofde jullie een give-away zonnebril-hoesje. Maar helaas, helaas, ik ben nog niet klaar. Komt ook een beetje omdat ik heel enthousiast Schoonzusje zo’n kek hoesje beloofde. En omdat ik me halverwege bedacht dat de juffen van de kinderen ook nog een eindejaars-cadeautje verdienen en dat zo’n zonnebril-hoesje dan wel heel erg leuk is. Maar ja, het zijn vijf juffen, dus ik haak me suf om er vrijdag voor ieder eentje te hebben. Het liep dus weer eens anders dan gepland.

Maar, echt, na mijn vakantie, dan post ik hier dan uiteindelijk de beloofde give-away. Echt waar.

8 reacties

Opgeslagen onder Intussen gaat het leven door, Intussen word ik creatief, Intussen wordt er gehaakt

8 Reacties op “Belofte maakt schuld

  1. We stalken je net zo lang tot je uiteindelijk een “slachtoffer” getrokken hebt. Nee hoor, รกlle tijd. Aan een ontspannen Intussen hebben we meer dan aan een gestreste ๐Ÿ˜€ Fijne vakantie! En als je na de vakantie nog geen tijd hebt, stel je het gewoon uit tot de herfstvakantie…
    Liefs Kakel

  2. En wat moeten wij nu, in de vakantie zonder zo n hoesje? ๐Ÿ™‚

  3. baasbraal

    Ik vind het nรณg knap! Met dit weer (ja ja, in Zweden ook), komt er helemaal niks naaierigs uit mijn handen. Komt wel weer als het regent.

Geef een reactie

