Dit deed ik de afgelopen dagen

Op zondag ging ik op bezoek bij mijn oma. Ze is pas verhuisd naar een bejaardentehuis en is alles wat niet mee kan aan het ruimen. Het houten mens-erger-je-niet-spel kreeg Tom van haar als aandenken. De meisjes krijgen binnenkort ieder een knuffel. Van de verzameling die jarenlang op haar bank stond.

Ik werkte aan een verjaardagscadeau voor mijn nichtje, ze is eind november jarig en inmiddels ben ik al bijna helemaal klaar. Het is een tas, zoals ik ze nu ook voor mijn Kloek.-project maak. Tijdens de zomervakantie zag ze me aan eentje bezig en ze was meteen verkocht. Straks heeft ze haar eigenste echte helemaal voor zichzelf.

De meisjes bouwden een hut van hun stapelbed, zo kom je nog eens een regenachtige middag door.

En als laatste een foto van de sjaal die ik voor Thijs breide. Inmiddels is ie al in gebruik.

Een reactie plaatsen

Opgeslagen onder Intussen brei ik er op los, Intussen gaat het leven door, Intussen heeft Thijs een leven, Intussen is Emma peuter, Intussen is Fleur een kleuter, Intussen wordt er gehaakt

Geef een reactie

