Twee stappen vooruit

Het duurde even, maar de energie-dip lijkt weer voorbij. Mooier nog: ik ben eruit gekomen met weer een beetje meer energie dan daarvoor. Twee stappen vooruit, één stap terug, het wordt niet voor niets gezegd. Maar tijdens die stap terug voelt dat even niet meer zo. Wel willen maar niet kunnen is het meest frustrerende dat je mee kunt maken en voelt alsof het nooit meer overgaat.

De afgelopen dagen waren een genot en dat biedt perspectief. Thijs merkt het ook. Vind ook dat ik er weer beter uitzie. En bekende er en passant bij dat hij weleens schrok als hij de afgelopen tijd foto’s van mij terugzag. Mijn buitenkant reageerde op mijn binnenkant met een grauwe teint, donkere kringen en gezicht vol pukkels. Ik kan er zelf ook nauwelijks naar kijken en moet mezelf bedwingen om die foto’s niet direct te deleten. Misschien moet ik het ook juist wel doen, om die heftige tijd maar helemaal compleet af te sluiten. Ik wik en weeg nog even wat dat betreft.

De burn-out is nog niet voorbij: mijn batterij is nog steeds te snel leeg. Een paar uur actief is de max. Maar, de vermoeidheid overvalt me (op dit moment) niet meer zonder waarschuwing. En als ik even gerust heb, voel ik me ook echt weer beter. Lang leve het licht aan het eind van de tunnel, ik zie het nu weer eventjes, daar in de verte en dat is een begin.

7 reacties

Opgeslagen onder Intussen gaat het leven door, Intussen heeft Thijs een leven

7 Reacties op “Twee stappen vooruit

  1. Gelukkig….langzaam maar zeker wordt het weer lichter!

  2. Henrieke

    Fijn !!!!!!!!! It’s all I want 4 you

  3. Goed zo. Op naar herstel! 🙂

  4. Fijn joh. Alleen de constatering dat het vooruit gaat kan al weer energie geven.

  5. Goed te horen, het komt goed!

  6. Jet

    Fijn om te lezen! Neem je tijd!

  7. Bedankt voor jullie enthousiaste reacties! Ik word er zelf ook heel bij van…

Geef een reactie

