Nog lange niet

Over ongeveer anderhalve maand ben ik jarig. Dat duurt nog best lang en ik was er dus ook nog helemaal niet mee bezig. Maar nu wel, want Thijs kondigde van de week ineens aan dat hij een heel leuk cadeau voor me bedacht had. En vandaag begon hij er wรฉรฉr over.

Geen idee wat het zou kunnen zijn en dat kan ik natuurlijk helemaal niet hebben. Maar wat ik ook vraag, hij laat niets los. Nog anderhalve maand. Zucht, zowat een eeuwigheid. Hoe kom ik die tijd nou ooit door zonder me steeds af te vragen: Wat. Heeft. Die. Man. Toch. Voor. Mij. Bedacht?

En ik weet zeker dat hij het weet, dat ik me dat nu de hele tijd zit af te vragen. Flauw hoor.

10 reacties

Opgeslagen onder Intussen gaat het leven door, Intussen heeft Thijs een leven

10 Reacties op “Nog lange niet

  1. Hahaha, leuk hoor. Mensen een beetje pesten en op de kast krijgen ๐Ÿ™‚

  2. Ahhhh, zoiets zou mijn man nou NOOIT doen ๐Ÿ˜‰ Kreeg ik hem ook maar ergens mee op de kast, maar hoe ik ook mijn best doe (en gedaan heb!) het lukt me niet. Maar me erbij neerleggen is natuurlijk een heel ander verhaal ๐Ÿ™‚
    Dus helaas: tips heb ik niet voor je…

  3. Nou ja zeg, die gaat jou dus gewoon anderhalve maand in onwetendheid laten? Tssss! ๐Ÿ˜‰

  4. Hihi, zo gaat het hier nu ook altijd. Man is er vroeg bij meestal, en heeft dan de meeste lol, op het kinderachtige af, om me dat te laten weten zonder iets te verklappen…. (-;

  5. hartelijkehothulk

    Je brengt de HHH op een IDEE ! ! !

    Het duurt nog wel een half jaar maar ik begin meteen, JOEPIE!!!!!!!!!!!

Geef een reactie

