Kloek.2

Een tijdje terug plaatste ik al een blogje met de titel ‘Kloek.’. Niemand vroeg zich af wat die titel toch betekende, maar die betekenis is er wel! Kloek. is namelijk de nieuwe naam van mijn haak- en handwerkontwerpen die ik af en toe wil gaan verkopen. Het idee ontstond toen Mirjam (van blog Villa Kakelbont) vlak voor de vakantie vroeg of ik voor haar dezelfde tas wilde maken als de tas die ik voor Fleur haakte.

Tijdens mijn vakantie speelde ik wat met de gedachte om vaker op bestelling te gaan werken, maar ook om op de bonnefooi wat voorraad aan te leggen. Gewoon, om eens te zien of er meer geïnteresseerden zijn. En omdat ik het toch leuk vind om te doen besloot ik gewoon eens een uurtje of acht per week aan dit project te gaan besteden en vorige week rondde ik mijn eerste voorraad-artikel af. Vandaag maakte ik een nieuwe pagina op mijn site et voila: Kloek. is geboren! Op dit moment met de enorme voorraad van wel één tas. Net zo eentje als ik voor Fleur haakte, maar dan met andere kleurtjes.

Je kunt ook zelf voor andere kleuren-combi’s kiezen. Of me vragen om iets anders te haken wat je al eerder voorbij zag komen. Of iets totaal anders, bedenk het maar.

Waarom ik koos voor de naam Kloek.? Het leek me leuk om mijn haakwerk een vlotte, ouderwetse naam te geven. Vlot omdat ik gebruik maak van hippe kleurtjes die helemaal van ‘nu’ zijn en ouderwets vanwege het stoffige ‘haak’imago. En Kloek heeft het allebei!

Goed, genoeg gekletst. Kijk maar eens gauw op die nieuwe pagina!

6 reacties

Opgeslagen onder Intussen brei ik er op los, Intussen word ik creatief, Intussen wordt er gehaakt

6 Reacties op “Kloek.2

  1. henrieke zenunllari

    Serieus geniaal, you go sweetheart

    Verstuurd vanaf mijn iPad

    Op 7 sep. 2012 om 11:15 heeft “Intussen” het volgende geschreven:

    >
    >

  2. zus

    Jaaa!!!!! Goed zo!!!!! Als dit geen succes wordt….

  3. Laat ik nou nog een derde betekenis weten: je waakt als een Kloek over je kindertjes!
    Binnenkort zet ik op mijn blog een prachtige foto van jouw creatief talent. En nu ga ik de nieuwe pagina bekijken.
    Fijn weekend! Liefs, Kakel

  4. Jet

    Wát een leuk idee! Ik hou vreselijk van haken maar halverwege een project heb ik het wel weer gezien…

  5. Dank jullie wel voor jullie enthousiast reacties, ik ben benieuwd…

  6. Baai du wee: de sleutelhanger is ook een aanrader!

Geef een reactie

