Beetje van mama, beetje van…..

Ineens was Emma uit haar kleren gegroeid, zo op de grens tussen zomer en herfst. Nergens meer leuke shirts met korte mouwen te vinden natuurlijk. Het enige wat ik vond, was effen shirtjes bij de H.ema. En toen deed ik dit:

image

Ik nam het shirt. Sorry voor de donkere foto, het schemerde en dat kan mijn telefoon niet zo goed aan.

image

Ik rommelde wat met stofjes.

image

Maakte uiteindelijk, na een paar mislukkingen, met behulp van vliezeline een bloemetjes-applicatie van stof en naaide dat voorzichtig vast. (Het was inmiddels weer dag)

image

Onderaan naaide ik een lint en daarna maakte ik de knoop met de hand vast.

image

En nu heeft Emma haar eigen, unieke ‘beetje van mama, beetje van H.ema’ shirtje. Leuk toch?

6 reacties

Opgeslagen onder Intussen is Emma peuter, Intussen word ik creatief

6 Reacties op “Beetje van mama, beetje van…..

  1. Leuk toch? Wat bescheiden! Ik vind ’t grandioos en het shirt is volslagen uniek.

  2. Zus

    Leuk toch, leuk toch? Lieve zus, jij weet me meer en meer te verbazen met je creatieve uitspattingen, het is KEI!-leuk 🙂

  3. hartelijkehothulk

    Zelfs de HHH geniet van je nijvere/crea/handen/gedachten/doenerijtjes

Geef een reactie

