Echte vrouw

image

Ineens was het er sneller dan ik dacht: Mijn eigen naaimachine! Via via kon ik een tweedehandsje op de kop tikken en die beslissing was gauw genomen: die wil ik wel!

Eenmaal thuis ging ik meteen aan de slag. Ik maakte de voering van Fleurs tas af, naaide een binnenhoes voor het kussen van nichtje én ik maakte mijn eigen speldenkussen. Toen ik ’s avonds op de bank al mijn spelden in het kussentje prikte, zuchtte ik tegen Thijs: ‘ Eindelijk heb ik mijn eigen speldenkussen, ik voel me een echte vrouw.’ Fijn om met zoiets simpels helemaal blij te zijn.

3 reacties

Opgeslagen onder Intussen word ik creatief

3 Reacties op “Echte vrouw

  1. hartelijkehothulk

    Ik weet nog toen Hulkinnetje mij belde.
    Ik stond aardappelen te sorteren in de schuur van mijn vader.
    “Mag ik een naaimachine kopen”, vroeg zij bedeesd.
    “Natuurlijk”, riep ik haar enthousiast toe.
    En wat dat apparaat allemaal gecreeerd heeft met haar achter de knoppen, GIGANTISCH !

Geef een reactie

