Druk?

image

Of we het druk hebben? Nee, dat niet eens zozeer maar we hebben het wel gezellig met allerlei het-is-bijna-vakantie dingetjes. Hoogtepunt van vandaag is wel dat Tom op het laatste nippertje zijn tafeldiploma haalde, daar hebben we hard voor moeten oefenen! Hij glom even en ik ook, moet ik eerlijk bekennen. Verder maakte ik het verlate verjaarscadeau af. Ik gun jullie alleen een kleine sneak preview, want dé ‘gelukkige ontvangster’ leest hier ook mee. Zij mag ‘m natuurlijk eerst zelf helemaal zien voor ik het eindresultaat hier plaats:

image

7 reacties

Opgeslagen onder Intussen gaat het leven door, Intussen wordt er gehaakt, Intussen wordt Tom groot

7 Reacties op “Druk?

  1. Oh, oh, wat ben je goed bezig! Hoelang moet ik nog wachten? En wat een drama: we gaan as. vrijdag met vakantie! Als ik nou thuis blijf…of nee, ik ga toch maar mee 🙂 Reken maar dat ik brand van nieuwsgierigheid!

  2. Vergeet ik helemaal Tom te feliciteren met zijn tafeldiploma. Waar zijn mijn manieren gebleven? Nou, bij deze he?

  3. hartelijkehothulk

    Lees ik eerst “druk” ……………………en dat na wc pret?
    Daarna tafeldiploma?
    Wat is dat nu ook alweer?
    Gelukkig heb je er een foto van gemaakt en kwam ik erachter.
    Ben zulke dingen alweer vergeten ( dom dom dom ) maar feliciteer Tom?

    • Haha Hulk… heel scherp weer!

      En dat tafeldiploma: gauw vergeten maar weer. Man, wat een rotwerk is dat zeg, ik kreeg het zelf al bijna niet voor elkaar om binnen de tijd alle tafels op te zeggen!

Geef een reactie

