Één week, vier ongelukken

 

Wat er allemaal mis ging in één week tijd:

  • Ik kon de auto niet uit de parkeergarage halen omdat ik geen geld had om het kaartje te betalen
  • Ik ging naar de stad om cadeautjes te kopen voor een paar jarigen, maar had geen geld om die cadeautjes ook echt te betalen
  • Ik parkeerde de auto uit en raakte daarbij een boom
  • Ik haalde Tom op van school en liet daarbij mijn tas -met portemonnee en al- achter op het schoolplein

Als ik niet zo moe was, zou ik er misschien zelfs wel om kunnen lachen.

7 reacties

Opgeslagen onder Intussen gaat het leven door

7 Reacties op “Één week, vier ongelukken

  1. Dat klinkt erg vermoeiend, zo´n week!

  2. Das wel erg veel voor in één week. Je bent bijna onmogelijk te overtreffen…

    Schrijf je nog weleens? Ik bedoel niet voor het web, maar gewoon voor jezelf. Wel een goede manier om je hoofd leeg te maken (zegt iemand die 16 jaar op yoga gezeten heeft, maar toch liever een pen vasthoudt.)

  3. @Mammalien: ja hé?
    @Mirjam: misschien wil je de uitdaging wel aangaan? Schrijven doe ik nauwelijks meer, alles wat ik geschreven heb de laatste tijd, kun je teruglezen op mijn blog. Ik ga alles liever uit de weg (al weet ik ook wel dat dat natuurlijk heel erg stom is).

  4. Pfff, dat zijn echt van die dagen… Kan me voorstellen dat je even flink met je hoofd tegen de muur had willen slaan. Ik wens voor jou dat komende week soepeler en meer ontspannen verloopt!

  5. Wat bedoel je met “misschien wil je de uitdaging aangaan?” Ik veroordeel je niet. Ik heb juist respect voor je eerlijkheid. Iedereen is en reageert anders. Dat mag! Ik wens je dozenvol moed en vertrouwen! Samen met al je dierbaren. Je komt er wel…alleen doet de weg ernaartoe zo’n zeer…Liefs

  6. @Mirjam: Oh nee joh, ik bedoelde over het stukje ‘je bent onmogelijk te overtreffen’. ’t Was met humor bedoeld, excuus als dat niet zo overkwam. Ik probeer af en toe een beetje zelfspot toe te passen 😉 Ik voel me dus absoluut niet veroordeeld door jou (of iemand anders overigens), juist niet. Vind je reacties juist altijd enorm bemoedigend.

Geef een reactie

